Kiűzetés a cseresznyéből

Sokan undorodva hajtják álomra fejüket aznap, mikor megtudják, hogy egy átlagember életében nyolc egész pókot nyel le, vagy hogy állítólag 24 kiló homokot eszik meg, hovatovább nagyjából 100 bogárlábat nyaldos be, már ha szereti a csokit – a nagy költségvetésű brit laborok legalábbis erre a konszenzusra jutottak, hogy a csokigyárakban igenis bogárlábak kerülnek a táblákba, pralinékba, amiért a gyárak még csak felelősségre sem vonhatóak, tehát kb. ennyi a hibahatár.

Alig kisebb fintorral fogadtam én is a gondolatot, hogy vajon hány nyamvadt kis kukacot ettem már meg ropogós cseresznyébe burkolva?! Bár kívülről semmi nyoma, se egy aprócska kis lyuk, se a száránál nem sérült, se levegőt és egyéb dolgokat nem tudok kinyomni belőle, friss, kemény, élénkpiros kis szemek, mégis, mikor óvatosan kettéharapom, egy fehér kis izé bénázik benne le-fel… Így hát fogtam egy régi nagy fazekat, beleöntöttem a még megmaradt cseresznyét, és belefojtottam az egészet bő vízbe. Íme az eredménye:

Hogy a megmaradt gyümölcshöz van-e gusztusom, még nem eldöntött…

Itt hozzászólhatsz:

