Balaton@fröccskör retrospective

Ha nem voltál a Balaton@fröccskörön, akkor bizony egy jó hangulatú túráról maradtál le, és hát, bánhatod.

Szombat délelőtt indultunk Lelléről, majd kompozás, levendulázás és néhány fröccs után helyet foglaltunk a placcon Tihanyban, hogy ne csak igyunk, együnk is. Majd a nyereg, sok kilométer és még néhány fröccs következett.

Balaton@fröccskör

Este a tomaji campingben, közös kajálás, végre lángos, és persze igyunk még, hisz’ meleg van. Fürdés ezerrel, hűvös a víz, lazulnak az izmok. Vidulunk, lilulunk, menjünk ki… Éjszakára komoly kis vihar kerekedett, többen megpróbáltuk levadászni az égről a villámokat, egyelőre inkább lelkesedéssel, mint sikerrel, nincsenek még képen.

This slideshow requires JavaScript.

Másnap reggel jólesően friss a levegő, szemben velünk a Badacsony, lejtőin már nyúlnak a fák és szőlősorok árnyékai. Végre fogadóképes a büfé, kávé, melegszendvics, tojás így, tojás úgy, végre jóllakunk. Irány a kikötő, érkezik Kata, már heten vagyunk, tekerünk az úton tovább. Szigliget. Olyan régen voltam már itt, keresem a gyerekkori táborozások emlékeit, de abszolút nem találok már belőlük semmit. Szent Antal Pincészet. Bjútiful panoráma, klassz lugas, eszméletlen finom bodzaszörp, no meg bodzafröccs. Kóstolót is kapunk, kit érdekel már a bringa, a tekerés, hívjuk fel a főnököt, kell egy nap szabi, maradunk. Nagy nehezen csak nekilódulunk, hegyeken-völgyeken, árkon és bokron keresztül. Keszthely, érkezünk! Zsufi, lakodalmas zene, harmadosztályú helyek – na, persze, mi sem prémium partira jöttünk, együnk! Folyik a fröccs, hűl a hekk, majd a kávé. Ajjaj, de messze van még Lelle!

Balaton@fröccskör

Folyadékpótlás miatt szükséges volt még néhány fröccsállomás, de az utolsó 25 kilométer a hőség és a “minőségi” bringaút miatt kissé szenvedősre sikeredett.

This slideshow requires JavaScript.

De ha nem voltál, nem tudod, milyen nevetéstől fuldokolva emelkedőt bevenni, nem tesztelted végig egy nap alatt a helyi borvidéket, nem kóstoltad az északi part legomlósabb malacsültjét és fogalmad sincs róla,  hogy ki az a Vivien. =)